直走,然后在电影院常用英语右转。英语

右转,然后直走100米 英语怎么翻译呢?_百度知道
右转,然后直走100米 英语怎么翻译呢?
右转,然后直走100米你就到了英语怎么翻译呢?
十分感谢。
提问者采纳
Turn right, then go straight forward for 100 meters and you will be there
提问者评价
其他类似问题
按默认排序
其他7条回答
Turn right and go on for about 100 meters,then you're there.
turn right, then go straight for about 100 meters, and you will find your place.
Turn on the right,then go straight about 100 Metre,you'll be there.
Turn right,then go straight 100(one hundred) metres.You will it.
Turn right and go straight for 100 meters. And then you'll be there.
Turn right, and go straight for 100 meters , then you get there.
Turn right, then walk straight for 100 meters.
100米的相关知识
等待您来回答
下载知道APP
随时随地咨询
出门在外也不愁当前位置: &
求翻译:我从家里出发,直走然后右拐,从一个房子旁边经过,然后左拐,然后在第一个十字路口右拐,到十字路口再右拐,直走到十字路口再左拐,然后就看到邮局了。是什么意思?
我从家里出发,直走然后右拐,从一个房子旁边经过,然后左拐,然后在第一个十字路口右拐,到十字路口再右拐,直走到十字路口再左拐,然后就看到邮局了。
问题补充:
Meine Abreise von zu Hause aus, fahren Sie geradeaus und biegen dann rechts, neben einem Haus danach, und dann links, dann rechts an der ersten Kreuzung bis zur ersten Kreuzung biegen Sie rechts ab, bis Sie erreichen die Kreuzung biegen Sie links ab und dann sieht man die Post.
Ich bin aus dem Haus, und fahren sie geradeaus und biegen sie dann rechts von einem Haus, und dann biegen sie links ab und dann in den ersten 10 Kreuzung rechts, und die 10 strasse Kreuzung und biegen sie dann rechts, geradeaus bis 10 Kreuzung, dann biegen sie links ab und dann sehen die post.
Ich schiffe mich von der Familie, gehe gerade dann Umdrehung Recht, Durchl?ufe durch von einem Haus ein, mich drehe dann link, mich drehe dann nach rechts in den ersten Durchschnitt, Rechtumdrehungen wieder zum Durchschnitt, gehe gerade linke Umdrehungen wieder zum Durchschnitt, sah dann die Post.
Ich von zu Hause aus starten, geradeaus und dann biegen Sie nach rechts, von einem Haus neben dem Pass, dann links abbiegen, dann biegen Sie an der ersten Kreuzung rechts, dann an der Kreuzung rechts abbiegen, gehen geradeaus zur Kreuzung und biegen Sie Links, und dann sehen Sie die Post.
Albatron translation software
我来回答:
参考资料:
* 验证码:
登录后回答可以获得积分奖励,并可以查看和管理所有的回答。 |
我要翻译和提问
请输入您需要翻译的文本!“我从学校出去,直直走是光大银行向左转是动物园,向右转是邮政”怎么用英文翻译这段话?
“我从学校出去,直直走是光大银行向左转是动物园,向右转是邮政”怎么用英文翻译这段话?
不区分大小写匿名
I went out from school, go straight turn left Everbright Bank is a zoo, to the right is the Post.
Walk out my school,walk straight along the road is Guanda Bank,turn left is Zoo,turn right is post office .
I walk out my school.The Guangda Band is in fron of me.The zoo is in my left.The postal service is in my right.唉,没办法,我们学的都是不实用的英语。你们要翻译这句子干啥啊?
相关知识等待您来回答
外语领域专家直走,在第3个路口右转 英文_百度知道
直走,在第3个路口右转 英文
提问者采纳
go straight then turn right at the third crossing
其他类似问题
按默认排序
其他4条回答
Go straight, in the third crossing(直走,在第3个路口右转)
go straight on,then turn ringt at the third turning
Go straight,then turn right at the third crossing
follow this way down ,and turn right at the third crossing.
等待您来回答
下载知道APP
随时随地咨询
出门在外也不愁在我们学校前面的六路车站下车,然后直走,在交通灯处向右转,在你的左侧你会看见科学博物馆,我家就挨着科学博物馆。 翻译成英语
在我们学校前面的六路车站下车,然后直走,在交通灯处向右转,在你的左侧你会看见科学博物馆,我家就挨着科学博物馆。 翻译成英语 5
不区分大小写匿名
在我们学校前面的六路车站下车,然后直走,在交通灯处向右转,在你的左侧你会看见科学博物馆,我家就挨着科学博物馆。 In all the station to get off in front of our school, then go straight, turn right at the traffic lights, on your left you will see the science museum, my house is next to the science museum.
相关知识等待您来回答
交通/驾驶领域专家

我要回帖

更多关于 电影院常用英语 的文章

 

随机推荐